Skip to content

Colorful Sunday with Colorbar Haul!!!

October 10, 2010

I had been comtemplating getting the Colorbar eyeshadow palettes since some time and I finally got them today..also bought an eyeliner from the I-glide range..Jaded 03

So heres my teeny weeny haul

Colorbar Eyeshadow Palettes in Warm and Cool & I-glide Pencil in 03 Jaded


I-glide Pencil in Jaded , Cool Palette and Warm Palette

The eyeshadow palettes are really nice and has a wide array of colors…For me, it should suffice for most of my party and wedding outfits.

 

These palettes cost Rs. 499 each..however I got these at 20% discount for Rs. 400 each from Beauty Centre

I got the Colorbar I-glide pencil in Prunella some days back and have been completely sold on it…so I got myself another eye pencil from the same range in 03 Jaded. It is a dark bottle green color…These days I am completely loving colored eye pencils and hence this pencil was like a much liked addition to my collection.

Colorbar I-glide Pencil in Jaded

 

Colorbar I-glide Pencil in Jaded : Rs. 325 (Again got 20% discount :))

And now comes the best part of my haul….I got 2 dark purple bags free free free on my purchase 🙂  I know these on not of super duper quality..but its for free!!

Doesnt the haul become sweet when such free gifts are thrown in 🙂

Hope you guys had a wonderful weekend…

Advertisements
31 Comments leave one →
  1. October 10, 2010 4:23 pm

    Hey HD…Lovely haul. Me too has cool palette..Planning on the warm one too :-)And those purple bags are cool.Glad you had a superb weekend

  2. October 10, 2010 4:35 pm

    heyyyyy cool pics and super duper cool haul :)now u have to post the pics of urs using the colors 🙂 will wait for that dearand loved the bags … good enough to carry around 🙂

  3. October 10, 2010 4:46 pm

    Thnks Poorni…You shud get the warm palette…though I havent used these at all I am really loving the colors…and at 500 bucks its a good deal for sure 🙂 how did ur weekend go?

  4. October 10, 2010 4:47 pm

    Thanks Rashmi 🙂 Pics of me using that…hmmmm….not sure dear…but ya I can show it to you in person…whenever we meet 🙂 I really liked the bags for a casual use

  5. October 10, 2010 5:03 pm

    yeah yeah done :)i already told abt our plan for month end 🙂

  6. October 10, 2010 5:07 pm

    Yay!! you got them. :)) Colorbar is really giving out free gifts these days. They have some offres going on here in Delhi as well. :)The bags are cute. :))

  7. October 10, 2010 5:10 pm

    Yeah Rashmi..month end plan is done :)Yess finally got them Rati 🙂 and that too at 20% discount you see…so its like the pencil is kinda free only 🙂 the color of the bag is really awesome!!

  8. October 10, 2010 5:59 pm

    😀 yay HD bought these!!!!:):) me want purple bag!!! and liner and cool palette!!:D enjoy playing with these!!:):):*

  9. October 10, 2010 6:02 pm

    hehe…tht bag is nice na 🙂 I got 2 2…thankies

  10. October 10, 2010 7:20 pm

    hey amazing haul HD…me too want d warm palette n prunella…will get frm beauty centre..d cool palette is shimmery na ?which u liked more ?

  11. October 10, 2010 7:33 pm

    hey thanks Bhumika…both the palettes are really nice…I got both since you can mix n match and do various looks…but if I had to pick..it wud be the warm palette…Prunella is a beautiful plum color and this jaded is also a v pretty bottle green color..if you like colored liners you will like this one as well…Get it from Khar beauty centre…strangely that one offers more discounts than the Kandivali beauty centre..which beauty centre do u usually purchase stuff from?

  12. October 11, 2010 5:41 am

    Great Haul HD!! 🙂 Loving the palette and those cute bags!! he he..do post some nice makeup looks and reviews too!! 😀

  13. October 11, 2010 7:33 am

    Thanks Cali 🙂 glad to see you here 🙂 yeah the bag is cute..n I got 2 🙂 looks….hmmm…I am not good with that ya so not sure..I will surely review these after some time…Thanks for following 🙂

  14. October 11, 2010 8:10 am

    I so love the colorbar i glide pencils..liked your haul…and these purple bags are really cute 🙂

  15. October 11, 2010 8:30 am

    Hey Anamika…Welcome here…so glad to see your comment…Yeah the i-glide pencils are sooo creammy na…I want to get thm in all colors now…which ones do you have?? I guess everyone is liking the bags more than the e/s and liner hehe!!

  16. October 11, 2010 10:37 am

    i never purchased frm beauty centre :(dint knw bout d discounts..tanveer told me…so wud do so after exams..wers d khar 1 exactly ?n she sd d 1 in crawford market is also gud…

  17. October 11, 2010 11:10 am

    oh..always purchase stuff from beauty only now onwards..u get discounts on everything…plus u'll get all brands under 1 roof..I'll send u the address of khar one..havnt been to crawford market, its too far for me 😦

  18. October 11, 2010 11:13 am

    heres the address…its right on S.V Road and close to Khar stn by auto 751-S.V. ROAD NEXT TO RAJASTHAN HOTEL KHAR WEST , MUMBAI – 52.

  19. October 11, 2010 2:41 pm

    I just saw your blog…I'm happy to find it..Great haul!!!hey this Colorbar palette is a great hit..I really want to buy it soon…please do the swatches…I'm waiting for it…and yes i'm going to follow you dear.

  20. October 11, 2010 4:38 pm

    thanks a lot HD…tanveer told me even d crawford market one has 20% discount on colorbar…khar one has same discounts or more ?

  21. October 11, 2010 7:22 pm

    Wowwiee HD..is super cute the bag..and now I also want those pencils..and at 20% off 😀

  22. October 11, 2010 8:13 pm

    Hey Rakshanda : Thanks for visiting my blog and follwing me 🙂 makes me v happy 🙂 Yeah the colorbar palette is really good and good deal for the kind of colors you get..gimme a days time..will post swatches tom 🙂 @ Bhumika : Khar also has 20% on colorbar but the kandivali one has only 10% 😦 which part of bombay do u stay? @ Rads : Bag super cute na…see see I also got some freebies 🙂 u dont have I-glide? I thght I would be one of the last persons to get tht 😛

  23. October 11, 2010 8:44 pm

    No you not last..I am there to collect the last prize :-(( And I loved the bag..and I love you showed off your freebie 😀

  24. October 12, 2010 5:38 am

    ohh..thn get one soon Rads…you will looooove it!! super soft and creamy and like the name says, it just glides…and me learning from you…waiting for ur freebie post 🙂

  25. October 12, 2010 9:18 am

    Hahahhaaaa…freebie post..ok I will write soon as I get some points beyond "stare at SA and start singing loudly." No Colorbar here..as far as I know :-((

  26. October 12, 2010 9:23 am

    hahahahaha….No colorbar in Bangalore????? thats sad na…anyways u dont have Inglot and MUFE 🙂 🙂 🙂

  27. October 12, 2010 11:02 am

    HD I stay at Mulund…so anyways all are far for me..but wud go once after my exams and haul big tym !! 🙂

  28. October 12, 2010 12:22 pm

    Hmm Mulund…yeah u shud go after ur exams…wud be the best way to celebrate completion of exams na !! So ur list is ready han ?All the best for ur exams!!

  29. October 12, 2010 4:37 pm

    yup..its ready 🙂 :)thanks…

  30. October 13, 2010 3:19 pm

    oh wow the bags look cute.

  31. October 13, 2010 7:32 pm

    Hi Sonia…welcome to my blog 🙂 The bags are cute 🙂 hw do u find the palettes and I-glide pencil?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: